پینه دستان

پینه دستان


دولت برای رشد عدالت اجتماعی در سطح جامعه دردستگاه تامین اجتماعی تمرین خود را آغاز کرده چرا که این سازمان درسه جانبه گرایی سابقه‌ای دیرینه، سنتی و شناخته شده‌ای دارد.

وزیرتعاون، ‌کارورفاه اجتماعی اعلام کرد: ارزش سرمایه شستا دربورس از ۲۲ هزار میلیارد تومان درابتدای دولت تدبیر و امید درحال حاضر به ۳۶ هزارمیلیارد تومان افزایش یافت و درهمین مدت کوتاه ۱۲میلیارد دلار پرو‍‍‍‍ژه تعریف شده است.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در همایش ملی تکریم کارآفرینان، شبکه اثرگذار بر اقتصاد مقاومتی، ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: تمامی کارها در سازمان تامین اجتماعی بر اساس دیدگاه کارشناسی پیش می رود.

وی با بیان اینکه تعامل صحیح و سازنده با کارآفرینان مورد توجه است، افزود: تمامی مسائل مربوط به تولید و تعامل اجتماعی مورد توجه اکید است.

وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم تا شعار همه با هم را تحقق عینی ببخشیم، گفت: بدون نظر شرکای اجتماعی، آسیب های زیادی دیدیم و حجم پولی که در سال های گذشته داشتیم به هدر رفت و امروز نتیجه ای جز بیکاری انبوه و تقاضای جدید وجود ندارد.

ربیعی خاطرنشان کرد: ثمره بی اعتنایی به دیدگاه های کارشناسی، بیکاری و ایجاد تقاضاهای جدید بود بدون اینکه زیرساختهای لازم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه فرصت زیادی باقی نیست و چنانچه نتوانیم سرعت را افزایش دهیم، فاصله ها بیشتر می شود، گفت: باید با گفت و گو و اجماع و با عزم ملی حرکت کنیم.

دکترربیعی در خصوص جامعه کارآفرین افزود: برای خلق ثروت بیشتر باید به اجماع برسیم و از تجربه سایر کشورها نیز استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز به کارآفرینانی با دید اجتماعی بیشتر نیاز داریم از اینرو باید به تعداد زیادی ایجاد شغل پاسخ دهیم و این رسالت ملی ما است.
وی اظهار داشت: باید به سمتی برویم که سالانه مشاغل زیادی ایجاد کنیم و شرایط عرضه نیروی کار را در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه امروز باید کارآفرینی اجتماعی با دید ملی به وجود آید، گفت: باید به سمت مصرف کالاهای ایرانی و تولید بیشتر حرکت و به سوی جامعه تولید محور برویم.

وی افزود: استقرار نظام تامین اجتماعی با توزیع ثروت و استقرار عدالت اجتماعی میسر است و سیاست عدالت اجتماعی در سخنان حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز قابل مشاهده است.

ربیعی با بیان اینکه برای پیمودن مسیر درست به تامین اجتماعی پویا و شاداب نیازمندیم، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید به عنوان یک استراتژی، تولید و تامین اجتماعی را به عنوان دو بال حرکت مد نظر قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه حوزه سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی حیاط خلوت هیچ کس نیست، تصریح کرد: با 22 هزار میلیارد تومان شستا را تحویل گرفتیم و هم اکنون حدود 36هزار میلیارد تومان در اختیار داریم که با عملیات صحیح در بورس انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی راهی به سوی افزایش کیفیت زندگی مردم بدون حرکت های پوپولیستی است از اینرو اگر بتوانیم سرمایه گذاری های خود را به این سمت ببریم و تامین اجتماعی قوی داشته باشیم، رفاه اجتماعی حاصل از تامین اجتماعی را ماندگار کرده ایم.

ربیعی با بیان اینکه از سیاست های رضایت بخش کوتاه مدت لطمه خورده ایم، گفت: باید به سوی دورانی سخت از کار و تلاش و تولید داخل حرکت کنیم.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت امانتدار تامین اجتماعی است و افزایش نظارت جامعه مدنی و تشکل های اجتماعی در دستور کار وزارت رفاه و اجتماعی قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: 12 میلیارد دلار سرمایه گذاری در پروژ های نفت، پتروشیمی و دارو در دوره جدید مدیریت سازمان تامین اجتماعی برنامه ریزی شده است.

ربیعی خاطرنشان کرد: هماهنگی، تخصصی بودن و غیر سیاسی بودن در کنار پایبندی به نظام و انقلاب، از اولویت های اساسی ما در تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در بخش های درمانی نیز گام های موثری برداشته است، گفت: از قضاوت های غیر منصفانه ای که به بیمه ها می شود، نگرانیم.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: ما به دیده احترام به کارفرمایان می نگریم و ایجاد شغل برای یک خانواده ارزش محسوب می شود از اینرو امیدواریم با تصمیمات درست، آنچنان که شایسته است به کار خود ادامه دهیم.

پایان پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 / 2 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com